bror

tjubidobi.
fredagen blev helt okej, fest på hammarby och efter det till barkarö.
lördag morgon tog vi bussen hem till jens och va där, spela lite charader. jag är nog bäst påre!
åkte hem till mormor, åt good mat och snacka skit. inte ofta jag umgås med familj och släkt så det va väldigt trevligt. efter det blev det hem till sabina där jag johanna sabina och sylvana satt och förade lite grann, vidare sen på lokal fest, christoffer fyllde nämligen 18. grattis igen:)
kanske inte blev världens bästa party men hade skoj ändå.
sov hos jensan, sabina kom och väckte oss. vi kollade lite film och solsidan.
jag och sabina har ikväll lagat värsta goda maten, och snart ska vi kolla lite mer film.

pussssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0