RIHANNA <3 MIG <3 PAPPA <3 GLOBEN

en helt vanlig skoldag. åkte sen hem till linnea m. johanna och kollade film, åt popcorn, mackor och glass. så feta vi är, gråtparty blev det i slutet av filmen också, marley and me.. alla som har sett den förstår! okej utom jens.
men nu ska jag sova, är helt slut. okej är vaken lite längre för att se om mamma köper med oliver till mig som jag kan få smaska på.

åh vet ni??? fick nyss detta skrivet i min logg av min kära far
Micke Majk JohanssonEmelie Tjernkvist
Den 2 November 2011 kl 19:30 som är en onsdag så ska du och jag se Rihanna i Globen så boka av all annat då ;)
jag kan väll säga att jag är överlycklig, älskar rihanna, jag älskar hennes röst, älskar hennes texter, älskar hennes stil, hennes låtar, hennes utseende.
och sen att jag ska åka med pappa också gör saken lite mer bra! vi kommer ha så skoj, bara för att vi har det alltid hur kul som helst tillsammans, och det finns ingen som kan få mig att skratta som han kan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0