pussss

jag borde inte få blogga så dålig som jag är påt.
men som sagt, eftersom jag är bäst på många saker, så ja.. man kan ju inte vara bäst på allt!
idag var jag iallafall och jobbade på öppet hus i för min skola.
fint hade vi gjort men inte så mycket folk om man säger så.
blev en stund förbi sabina och sen hem för att plugga,
men fastnade istället framför en bok mamma köpt idag.
den heter ''varför gråter inte Emma?''
kommer ni ihåg arboga mordet på två barn? max och saga.. när det var den där tyska bruden som hade flippat?
hon var mamma till dom, emma, hon som skrivit boken. hemsk som satan är den och jag har ändå inte kommit så långt. ett bra tips för alla! ingen som slår igen den oberörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0