happy new year

mitt nyår blev skit bra, började kvällen hos mikkis med bra sällskap och 3 rätters middag , hur gott som helst.
åkte sen till gryta, lokalen vi skulle vara i. vi körde kortspel, drack, dansade och snackade skit.
riktigt skoj, jag tog sen bussen själv ner på stan. mötte upp sabina sylvana och arlen.
träffade alla möjliga människor, klockan slog tolv och jag fick min nyårskyss . hihu.
sedan fick jag en smällare rakt i ansiktet, inte det skönaste .. fortfarande ont.
sedan en på marken under oss så mina nylon strumpbyxor smälte och fastnade i mitt skinn.. hatar smällare!
tog en tripp förbi musses och hälsade serdar och hassan gott nytt år.
jack hämtade mig och skjutsade mig till klockartorpet på efterfest.
väldigt trevligt!






^hemma hos mikkis









dessa bilder är från lokalfesten på gryta, fast ännu var det fortfarande ''förfest'' därför ser det rätt tomt ut:)
jag har fler bilder från min nyårskväll, det här va mikkis bilder.
men glömde min kamera hos sebbe på efterfesten så det ska fixas snart :)


bilder från julen kommer också upp snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0