tisdaag

tudels, visst har vi alla lite skadeglädje inom oss? ;)
igår sov jag hemma hos jens, och gud vad man njuter när han måste gå upp typ 6 timmar tidigare än mig.
att bara få ligga kvar där och känna att man har lång tid på sig att sova, i love it!
så idag ställde jag klockan på elva, låg och drog mig ett tag till efter det.
åkte ner på stan och lunchade med girlsen för att sen halv 3 åka till skolan för en lektion.
pappa och kinapeter kom och hämtade mig och sabina efter vi hade slutat och vi mötte adde och hans dotter för att äta på red chili, haha pappa kinapeter och adde tillsammans. kan det bli värre?
skrattade så jag fick ont i magen.

hahaha pappa & peter ;
pappa: du, peter var det nötter i det här?
peter: det hoppas jag verkligen inte !
pappa: vadå, är du alergisk?
peter:  ja!
pappa: jaha så du är alltså allergisk mot nötter..
peter: va? nej.. mot pollen!
hahaha, så roliga.
åkte sen och solade med sabina, och nu har jag åkt hem.
duktig som jag är har jag också packat upp alla mina saker, måste ju göras när man har två boende..
kanske plugga lite nu då? hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0