somthing about what'?

hej snyggingar.
vet att jag har vart dålig på att updatera men har inte varit hemma och så.
igår var jag på jobbintroduktion på stadshotellet för max ! verkade bra, så ska ta och skriva mig ett cv:)
sen gick jag och johanna hem till linnea och lagade iordning tacos, mumma !
vi åt och åt tills det inte gick att få ner någontitng mer i våra magar!
sen blev det boogie och elliot eller hur det stavas, den filmen iallafall och sov som grisar.
kämpat igenom skoldagen idag, fyfan alltså, en lektion var hemsk, satt med halft öppna ögon, men känndes inte som att jag existerade, på rasten efteråt tror jag nästan att somnades stående...
iallafall efter skolan så övningskörde jag med far.
imorgon ska jag vara barnvakt till älskade rasmus och linus. hoppas jens gör mig sällskap!
på lördag ska jag och sara mysa till det och laga plankstek och dricka lite i hennes nya lägenhet :)!
på måndag åker jag till romme ! kommer bli grymt.
bild från fredagen, gick på bio m. jens och john.
sedan blev det ''fest'' fast jag va då nykter :)
johanna elina och jag i lördags hemma hos holmberg.
jag och holmberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0