!!!

HEJ *

ja igår började jag med en ny diet, äta chake i två veckor .
kom inte med erat ''eh varför? du behöver ju inte ens det!''
vill inte vara någon jävla knubbsäl i sommar, så spelar ingen roll vad ni säger !
tyck att det är töntigt som vissa gör, men det är mitt liv.
och jag gör det inte för någon annans skull än bara mig.
det kommer iallafall få mig att må bättre förhoppningsvis.

snart blir det att cykla på tränings cykeln, för att det är för halt för att ut och springa.. :(
kunde knappt ta mig från busshållsplatsen och hem igår..
sen blir det sola med johanna och adde och sen bio med jens och john ikväll. mycket trevligt.
nej hög musik och träna nu, puss


me and mami, love you so much ! brunhårig där!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig med puss=)

2011-02-11 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0