årets vurpa

iförrgår sov jag hemma hos linda. hon har ju införskaffat sig en egen lägenhet.
gilla !!! var ett skit bra ställe :)!
igår lagade jag och jens tacos och mös framför boggie och elliot, hur bra!!
iallafall idag när jag ska gå av bussen hemma i enhagen. (landet=isgator)
killensom är i min ålder går framför mig och trillar om kull, och ställer sig upp och kollar förskräckt på mig och går vidare.
jag försöker hålla mitt HA-HA garv inne. älskar ju nämligen när folk flyger omkull.
men nej jag börjar konsentrera mig på att stänga min jacka då jag känner att mina fötter bara flyger åt olika håll..
och som jag är skriker jag ett woooow, rakt ut och sen börjar jag as garva hur högt som helst...
killen kollade på mig som att jag var helt slut i huvudet och gick sen vidare.
gick skrattgråtandes hem. och har hemskt ont i handen och ryggen. duktiga jag :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0