:)

tjobreeeeeee.
skrev nyss en långt inlägg, men det försvann.. duktig som jag är!
så nu orkar jag ej skriva mycket..
blev att åka till skolan, tog skolfoto och hade samhäll.
sen har jag bara vart hemma, farmor köpte smörgåstårta så vi körde lite mys med det!
och min älskade pappa har köpt mina älskade nudlar. jag vet iallafall vad jag ska äta ikväll;)!

juste, jag mikkis blom jesper och matte hade värsta planerna i vinter.
till sälen tror jag vi skulle, alkohol, skidor, badtunna m.m........ men alla drömmar gick i bitar idag. wtf!
aja jag och jesper sitter och diskuterar nu vad vi ska hitta på istället..
hans ideer är sämst, vem vill tälta ute nu liksom? hmm..



vill ha helg nu!
i love this feeling




mohombi älskling!

yummi.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0