söndags mys

godkväll världen!
igår tog jag och sabina bussen hem till mig.
medans pappa nicke och erik var nere på bryggan och skruva med våran båt,
så satte jag lena och sabina igång och fixa sallad,  paj, kräftor, duka, starta grill med mer.
sedan satt vi och hade en mini kräft skiva, va mys!
efter maten försvann pappa och erik till båten igen och nicke och lena åkte hem.
jag och sabina satt framför grillen som vi använde som grillstad, vi fixade en stor skön varm eld.
tog ett glas glögg och bara pratade, jag hade sjukt kul men det var kallt som satan.
från klockan sex på kvällen till vad va klockan, halv 3 kanske  satt vi utomhus, och vi såg sen på termometern att det hade vart en minusgrad, inte så konstigt att det var kallt fast vi hade brasa!
pappa kom upp och vi surrade på drog skämt efter skämt, och jag skrattade nästan tills jag kissade i brallan.

idag tog jag och sabina bussen till skallberget vid fem för att sola, kom till skallberget runt sex, ja jag bor långt från ''centrum'', landet med andra ord.
vi skulle gå och sola, men det var väll såklart kö,så efter 50 minuter fick vi ändå lägga oss ! skönt var det.
sen blev det konsum för att inhandla saker till myskväll.
gjorde mat, kyckling krocketter och grönpeppar sås, mummmms!
sen chips och cocacola, kollade på the breakup!
men nu ska vi sova, ska ju till rävnäs imorgon, funfun.. not.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0