allt möjligt om min bra cp dag :)

TJA!
idag är en mycket bättre dag, då jag har kommit över min depresion.
visst det har inte löst sig, men livet går väll inte under.
hotar mor med att jag ska supa mig medvetslös nästa helg.
men det verkar tyvär inte gå hem.. aja super satan i västerås då?
istället för i örebro? är det bättre mami? hihi man vet aldrig vad jag hittar på för bus.
jag sara och mikkis har en plan, jag ska sova hemma hos vänner hela helgen.
men hur gör man då med att jag ska ha med mig täcket ? hm..
mina vänner är fattiga och kan inte låna ut något att värma mig med på nättern?

haha nej mamma känner mig för bra, men jag älskar henne ändå!
iallafall SLUT PÅ MIN DEPPBLOGG, NU ÄR DET GLADA MINER IGEN OKEJ?

måste bara säga lite dampiga saker en gång för alla.
jag borde göra en kategori som heter DAMP.
borde gå och kolla upp mig, nej men till saken.

JAG VILL HA MIN JACKA OCH MP3!! VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR ?
NU FÅR DU TA OCH SVARA, HAR SKICKAT TYP 3920P57390 SMS OCH RINGT 9074028 GÅNGER.
MEN VAD ÄR PROBLEMET, DU BEHÖVER INTE SVARA, DU BEHÖVER INTE SNACKA MED MIG, BARA LÄGGA JACKAN I TRAPPEN NÄR JAG SÄGER ATT JAG ÄR UTANFÖR, JAG TYCKER BARA DETTA ÄR OTROLIGT ÄCKLIGT TÖNTIGT. KAN DU SVARA PÅ SMS IALLAFALL? DU GÖR MIG SÅ FÖRBANNAD.
MEN ANTAR VÄLL ATT DU KOMMER KOMMA MED NÅGON DÅLIG URSÄKT ?!!!!!!
hoppas du läser detta, och snälla hör av dig, vill bara ha mina saker!
ge det annars till r så kan jag väll träffa honom om det är så...........
gick tillochmed till din dörr men nej ingen som öppnade.

jaja skit samma,
idag har jag ätit väldigt mycket men väldigt gott höhö.
gick sedan till råby för att hämta min jacka men nej, blev en liten irritation på en bra dag, thankyou!
sedan blev det en färd hem till sabina, mys pys.

jusja, sabina va inne på min facebook .
vill ni veta vad hon skrev ?

-jag älskar att ta snoppen i rumpan, fyfan va skönt det är att höra när det knäcks lite där nere och man känner blodet sippra mellan skinkorna. HALLEGUTTAN!

tycker ni att hon är en söt tjej eller?



jaja fräsch och glad tjej.

hejdå,föreställ dig att jag tar upp handen och vinkar. blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0