politik...

va duktig i dag och cyklade, bor ju på landet och har inte så många alternativ.
jag menar går inte en ända buss här ute.. buhu..
cyklade till bussen och hem sen :), har bara haft en lektion idag, mer har jag inte gjort.
så har ingenting att skriva om.

är bara trött på politik och allt brus mot sverigedemokraterna.
visst man kan väll vara sur för att dom kom in i riksdagen.
men man behöver inte ta det så här långt.
facebooksgrupper, motpartier, demostrationer m.m

va vi inte ett demokratiskt land? alla har rätt att tycka vad dom vill!
så ge upp, dom kommer sitta där i fyra år !


vill bara sova sova sova

Jg och min älskade sötast bäbis
+
ok

'har hjälpt min lillebror med läxorna också, ibland är jag snäll :) :) :) :) :) :) :) !

massa pussar pch kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0