the-emo-93.blogg.se

; tror jag har något fel, skrattar åt tvn samtidigt som jag gråter och bara vill slå sönder någonting!
  inte ofta jag är såhär, men jag undrar om jag har blivit some kind of emo?
  kolla bara inläggen neranför. mitt liv verkar ju suga apa.
  men vem vet, det kanske det gör också. ska byta alias'; the-emo-93.blogg.se .oki?
  nu ser jag inte fram åt någonting, och därför vill jag varken sova eller något, hur ofta planerar man sånt här?
  hur ofta åker man iväg? nej justja aldrig. inte för min del iallafall, kunde jag inte bli sjuk nästa vecka????
  ajustja nu börjar jag låta som en treåring som tjurar för hon vet att hon inte ska få något lördags godis.
  
  fuck of and die cpbarn
 
  VAD GLOR DU PÅ ? DRA!!!!!!


                             ursäkta mitt betende, men jag har också mina dåliga dagar okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0