snabbt inlägg, måste sova !

har haft dryg skoldag, började vid tjugo över åtta - halv tio.
sen började inte nästa lektion förrens klockan ett!! ruuuligt.
efter skol åkte jag och sara ner på stan, där jag sen mötte sabina.
vi gick och köpte en present till min lilla far som fyller 37 år imorgon!
vad det är och bild kan jag inte lägga ut, för jag har små aningar om att han kan läsa detta.
drog sedan en solning på skallberget, 50 % rabbat, softis.
tog sen bussen hem, och jag och min kusin gjorde iordning te och passionsfrukter och gick ut och hade kvällsfika.
mysigt värre! SKÖNT MED HELG IMORGON, I LOVE IT, and i think its gonna be good
men nu måste jag draaaaaaaaa, puss älsklingar

måste bara säga att jag kollar på super sugen, mclovin!

ser lite mongo ut, men jag älskart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0