saras party!

ja hur hårt blev det igår då? nja, eller jo ! haha
kom hem till sara och fick äta en riktigt smarrig smörgås tårta hon hade gjort alldeles själv.
partyt startade, och vi dansade, drack bål sedan kom tequilan fram.
slutade med att jag sara och erica stängde in oss på toan och drack upp det sista.
hinkande öl, och dansade ännu mer. senare åkte jag marcus och erica till staden,
han köpte donken och jag va en liten tiggare, ja när det handlar om mat så!
åkte hem till mig, erica däckade på en gång, medans jag och marcus satt och snacka i inte bara en timme.
blev våran efterfest. höhö inte helt fel!

födelsedagsbarnet !

sara och erica

johannes

anden

jag och marika

jag och fredrik

jag och sara har fotokrig

jag och marcus

sara erica !

jag och teresa

vi skulle göra giveme5 men vet inte hur vi lyckades?
jag och saras pokjvän fredrik !

nu orkar jag inte lägga ut mer bilder.
kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0