rest in peace

säger bara fuck droger, nu har jag mist två stycken från min omgivning pågrund av dom där jävla drogerna!
när ska ni förstå ? när ska ni börja inse vad det gör med era hjärnor?
att det här ens får hända, att ni ens låter sånt här hända !? jag blir riktigt irriterad.
någon måste ju kunna ställa sig upp och säga ifrån eller? är man för feg för det kanske?
när man märker att det har gått för långt måste ju något göras!?
och tro mig, det här kommer bara vara en början av dödsfall så som folk i den här staden håller på.
skärp er nu eller vill ni avsluta livet på samma sätt kanske?
''-ja men det är lungt, jag har koll på hur mycket jag drar i mig!'' 
in my ass säger jag bara, tror ni att dom som dör av överdos, tror ni att dom gör det med meningen ?
nej exakt, dom har inte koll på hur mycket dom drar i sig.
är trött på alla personer som det går utför för!
kan ni inte bara inse att det fuckar upp era liv, uch!
tycker det är så synd att sånt här händer..
hata droger




rest in peace jonny andersson

berzan kolanc vi tänker på dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0