looooost

godmorgon,
denna dag är ju dock inte lika rolig som igår,
förstår inte hur jag lyckades bli så rund om fötterna, så mycket drack jag ju inte..
aja, åkte hem till sabina och tog ett glas vin, sen blev det rakt mot bjurhovda.
så skoj kanske det inte va, men ett jävla röj och trevliga människor !
lämnade min kära vänner och ringde sen andreas och han va så söt och hämtade upp mig och skjutsa mig till råby.
där jag träffade några, vi satt på etna eller vad det heter, väldigt trevligt!
efter en öl där inne blev jag heelt lost, ringde farmor vid tre och den lilla ängeln hämtade mig *:)
nej inge alkohol idag inte, jag är ju minderårig ! satsar på lördagsmys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0