kramkalas

hejsan, idag blev det skolan sen åkte jag ner på stan för att kika om det hände något spännande på protesten mot sverigedemokraterna, blev lite slagsmål, fick ballong och en gratis glass hihi!
fick dock också komma med i tidningen:) höhö

jag i den rosa halsduken där, och den blonda brevid mig är michaela:)
den andra pilen är slagskämpen. höhö
dock var jag inte där för att protestera!

aja åkte hem och har förflyttat mig från pappa till mamma
har rensat kantareller med mamma och pratat, riktigt mysigt:)
sen kom stefan och fredrik förbi, dom stollarna..
aja nu ligger jag i sängen och gosar med min nya älskade kattunge ! hihi
har så otrolig huvudvärk så godnatt.
en bild på min söta vän för ungefär tio minuter sen!

detta är typ den 39270578239 bilden jag har tagigt, springer ju runt i hela sängen överallt och ingenstans.
yei mee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0