känns som jag vart överallt och ingenstans idag.

halåhejsan.
försov mig imorse, så kom en halvtimma försent ops!
dagen rullade på och sen blev det ju att visa dom där kenya människorna runt i skolan.
dom kunde ju flytande engelska och blev därmed mycket skämmigt. japp!
menmen, som tack fick vi tre rätters i restaurangen, skitnajs!
efter skolan kom mamma och hämtade mig, mysigt värre.  vi åkte till enköping och hon bjöd mig på en fet donken... mmmmums
åkte sen hem och hälsade på min lilla älskade kattunge, den är jätte söt, jätte liten och sköldpaddsfärgad. hihihi.
drog ner på stan och gick hem till sylvan och arlen, satt och pratade i någon timme sen åkte jag vidare till råby.
blev mys och kollade på idol, vilka idioter det finns:) haha
nu ska jag sova, pussochkraam älsklingar




du har kämpat så länge nu och är inne på dina sista dagar.
vi tänker på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0