idol flopp

går ner och sätter mig och kollar på idol, efter sex minuter då jag sitter och pillar på min mat.
känner jag igen namnet på nästa som ska in, kollar upp och vem är det inte om david elahii.
som vanligt, trodde han att han var bäst, ovanligt? nej, jag tycker han alltid beteer sig så
och jag tveka dock inte, jag trodde han skulle va bra. men så öppna han käften och jag dog av garv.
självsäkra lilla david fick värsta dissen, luren direkt till sabina, och hon skrek david rakt ut, resten av tiden satt vi bara och skratta. för er som inte känner honom, missade honom eller inte vet vem det är.

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1804967&selId=1.1800457&currPage=0
spola fram sex minuter ska ni få se och höra.

if you read this,sorry men där skämde du faktiskt ut dig själv!  

nu ska jag kika tv, hörs hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0