grattis sara !

och idag mina kära vänner, vad händer idag?
jo för att det är ju så pass att jag ska hem till sara!
hon fyllde 18 bast förra veckan, så att det blir väll party för heeela slanten okej!?
hon ska ha tequila och bål och jag vet inte vad denn där tösen har hittat på,
så ser ni mig någonstans vinglandes, hjälp mig hem bara!?
nu måste jag springa in i duschen ut ur duschen, fixa mig, klä på mig några vettiga kläder
fixa pengar, köpa något fint till sara, hem till henne äta smörgåstårta, sen stuuuupa.
bilder kommer att komma från denna minnesvärda kväll!

Kommentarer
Postat av: SARA MED S

MAN VET ALDRIG VAD JAG HITTAR PÅ DET ÄR DET SOM ÄR SÅ JÄVLA KUL :D

2010-09-25 @ 15:48:23
URL: http://lillys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0