fredag hos michelle..

dampade igår för att jag skulle träffa en speciell karl som inte hörde av sig m.m!
så sket fullständigt i det och drog ner på stan med mikkis och åt mat. mys.
sedan mötte vi upp sylvana och drog till haga där jonas och adde va.
vi körde lite förfest med ölspel bl.a innan jag drog hem till janina, trevligt värre!
sprang sedan och mötte min älskade sabina, och vi gick hem till michelle som fyller 16 på måndag :)
där ringde någon störningsjouren så festen typavslutades, och vi gick till lokalen och därefter blev det hemfärd för min del !


söta paret, jonas och michelle

erica och michelle

adam madde anton anton och linnea

sabina och jag

sabina jag och adam

ah, behöver jag säga någe mer än chacha slide chicago remix?'


bilderna är snodda från michelle!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0