buhu

snacka om att jag och sabina hade det riktigt kämpigt med att komma upp och sluta trycka på snozknappen.
när vi väl kom upp kom vi inte riktigt överäns men! haha brukar kunna bli så på morgonen.
kom till skolan och mötte upp alla andra och tog sedan bussen mot rävnäs.
vi gjorde massa övnignar m.m och jag hoppas vi vann, jag vill vinna!!! jaa, får väll se imorgon hoppas jag.
åkte sen hem och jag och pappa kollade på toystory3, men jag somna som en lite bäbis.
skönt var det iallafall, tänkte sen flytta mig från soffan till sängen och sova vidare, men det gick ju bra..

imorgon ska jag till skolan och ska ha hand om sju kenya människor som knappt kan engelska.........
kommer göra bort mig totalt, men det gillas ..
ska försöka sova, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0