Okt. 6, 2010

GUDARS, alla ni som kollade på dh igår vet vad jag pratar om.
helt underbart och vill bara klicka in på kanal5play och kolla nästa program, kliar verkligen i fingrarna.
men då blire ju inte samma grej liksom..
idag jobbade jag och johanna på aros congress, okej linda och maria va med där.
men vi jobbade inte tillsammans. gick bra, fick visa folk vägen och så.
blev mycket göra ingenting när alla var inne på föreläsningar och så men under den tiden hade jag och johanna dom underligaste och sjukaste samtalsämnena och ideer, haha !
blev sen att åka hem och äta, äntligen är jag klar med min engelska läxa, visst skulle gjort det på kortare tid.
men jag är duktigt och tränar hihi!

(såg nu att detta inlägg hamnade i utkast, men skulle publicera det för två dagar sen höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0