stugan!!!!

ojsan, gick ner och åt sedan vaknade jag nu? vad hände liksom..
kanske inte så konstigt efter dom 8 timmarna med sömn, om ens det på två dagar.
aja, lördag, vaknade klockan nio på morgonen och helt plötsligt adde in som däckade först av alla på fredagen.
och skriker att nu ska det supas och hej och hå.
går in och knäpper första, kan väll säga att det gick någorlunda segt för mig! haha.
kom tillslut igång. folk kom och det blev draaaaag.
sara har bilder från i fredags och johanna från lördag. men när dom kommer upp har vi ingen aning om, därför blir det michaelas mobilbilder, typ 3 st

hamlet erik adde jonas och mikkis

adde jonas mikkis

matte erik och jag. skulle ta hål i eriks och matte tuttar men gick inte så bra, haha

mikkis och jag

erik pappa adde jag haha

matte ska ta hål själv, efter att jag misslyckades .

mikkis och jag :D

gurra och eriks rumpis

erik, hahah

på lördan bjöd vi dit lite folk, och festade satan.

bättre bilder kommer dock som är tagna med system kamera.
en fb kommentar från adde och såg att jonas hade skrivit exakt lika dant haha:
Kom precis hem från en helgs festande på johannesberg som bestod av makaroner, dansande, badande, spyande, sjungande, texas hold em, black jack, 3 olika öl spel, bråk med ungnen, flörtande, mobbande, ett antal ex som skulle döda massa folk, häftigt med folk, makaronie krig, makaroniiee tråta, ganska lite sovande, Jeltz...zziiin, nudlar, öl marinerat kött och andra häftiga grejer som bara vi i gänget kan fixa :D
från johanna:
fyfan sikken helg!! den har varit helt fantastisk, laddar om inför en kul skolvecka.. ellerrr?
från mikkis:
Blev en riktigt lyckad helg med massa trevligt folk!
måste verkligen göras om, hahah inte haft så kul på länge!
Man e väl ganska sliten just nu bara hehe,
looove till alla som va där
gurra:
en sjuk helg

och ja, jag kan inget annat än att instämma!  det va det bästaste på alltid, blir ju snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0