redo för vägarna

har inte fått bilderna av johanna än med det kommer väll.
igår efter skolan kom erik och hämtade mig och sabina så vi fick skjuts till skallberget.
vi gick till konsum och köpte kvällsmat. fick sen nå ryck att gå till donken,jag köpte en god mcflurry.
erik tony och typ danne kom och hämta upp oss, åkte runt lite innan vi åkte hem till sabina och sov.

idag va jag i skol, sen blev den en fika med sabina och linnea på stan. lite kul :):)
sedan var det bara för mig att gå vidare till bilskolan för en sån där handledarkurs.
alla hade med sig typ en mamma eller en pappa eller nå medans jag satt där med pappa farmor faster mamma mammas kille, och ändå saknades mormor och morfar som förmodligen ska gå när dom kommer hem från spanien. vad det beror på att ingen hade med sig fler vet jag ej, men känndes som att vi hade en stor släktträff haha!
kul iallafall att så många vill hjälpa mig med körkortet och göra så att jag inte ska kugga när jag väl sitter där.
så ett tack till er min underbara familj!
så snart får ni akta er från vägarna hehe !!

bar av hem och åt och umgicks med min käre kusin framför disneychanel xd haha.

ett snyggt klassfoto från i år, bild snodd av sara :)

ser ni mig? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0