sorry, jag ska bättra mig!

oj oj oj.. inte skrivit på tusen år nu. vad hände liksom?
nej jag vet inte heller, har inte haft tid, busy woman you know!
vad har hänt? allt och ingenting, umgåts med min käre vän michaela i stort sett varje dag.
vi bor liksom tillsammans nu, bara så ni vet :)
denna helg har vart riktigt kul, fast i fredag, uch vad full jag blev. inte bra! eller jo, lite hihi.
kul hade jag iallafall, enligt vad alla andra. jag vet inte ;)!

ehhhhhhhhhhhhhhhh, idag har jag och mikkis bara degat. riktigt trevligt.
igår åkte vi på ''fest'', sedan bar det av till ängsö med mikkis, andreas och hans vän.
välli kul. sedan party, missade sista bussen så fick vänta tills första gick, och åkte sen hem till mikkis.
sen sov vi och sov ännu mer.

imorgon äre praktik igen, DÖDA MIG!
nu ska vi draaaaa, hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0