sleepoverparty at mikkis home

tjenare, igår gick jag och mikkis ut på en promenix efter jag hade dampat.
fick tillbaka alla mina saker finely, ditt cp vill aldrig mer se dig.
gick sedan till icavallby och köpte energidryck, coca cola och popcorn.
vidare hemma hos michaela började jag plugga naturkunskap. tog ju ett tag.
kan ha berott på att vi va helt flum och satt och skratta åt allt och inget.
sockret och coffeinet kan ju ha en del i det kanske..
kan väll säga att vi somnade inte tidigt presic.

idag har jag pluggat bra i skolan, hihi.
redovisat dessutom, inte min specialitet men!


fick denna fina ring av farmor igår.
jag blev jätte glad.
sorry för dåligaste bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0