min gårdag m. lite dampinslag

Damp:
säg inte att du ska göra samma sak igen?
fan vad du kan dra åt helvete isåfall.
du vet att klockan är fyra nu? mmmmmmmm.

min gårdag´:
jag sabina och arlen åkte till hässlö, det va ju faktiskt mer än värdelöst.
åkte till skiljebo där vi drog till en lokal fest.
trevligt men inte så otroligt jätte kul kan jag väll inte säga.
blev sen kaos, någon idiot förstörde hela marcus födelsedagsfest med att slå sönder toaletten.
fyfan förstår inte vad man tänker med, är alla helt dumma i huvet eller`?
hur full man än är så är det inte normalt beteende.
iallafll, kan väll säga att det urartade kaos.
en kille jag träffat på underkvällen hittar jag liggandes en bit från festen, sitter med honom tills jag ser att han får hjälp. ibland är man väll en ängel!
åkte hem och sov.

jahapp, vad händer idag? igår känndes det som att jag skulle ha fullt upp hela dagen men nähä?
har städat iallafall! duktiga jag.
ska förmodligen hämta min jacka men det är ju 'BRA ATT DU HÖR AV DIIIIIIIG(%W#¤%/&%# ..
bara när du är full verkligen, fuck of!
a sen får vi väll har lite olika som ligger och väntar,
DUSCH NU!!
aja skulle lägga in en bild men facebook har fuckat ur min webcam :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0