min dag bara

hello babes.
ledsen men har verkligen bloggtorka och vet inte alls vad jag ska skriva, och känner mig inte så taggad.
men vafan jag ska bättra mig :)

idag drog jag till praktiken, drygt. känts som jag haft feber och en oskön halssont.
men livet kan inte vara lätt ibland, jag hade inga batterin på mobil, och gud vad jag får panik utan den.
åkte hem till min älskade mormor och morfar! måste bara säga att dom är helt underbara, och jag älskar dom så otroligt mycket! jag ska förmodligen dra med mig mikkis hem till mormor och morfar på fredag, dom vill bjuda oss på middag, haha jag och mikkis låter som ett par, shit.
åkte sen hem och fick faktiskt massage, skönt men har så ont så det gjorde as ont samtidigt som det var skönt.
plus att jag har fått ett underbart stort dun täcke, emelie är väll överlycklig kan jag väll bara säga !
så nu ska jag göra lite te och mysa ner mig under det med någon film mamma hyrt .
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0