HELGEN MED DOM BÄSTA IN THA STUG, ELLER?

jo för det kan ni ge er på, den här helgen har vart så otroligt rolig.
fredag;
middagen blev fläskfile stekt i öl, för vi hade ingen olja eller smör.
såsen, cafe de paris - istället för vatten = öl. ja ni kanske förstår .
har väll dock inte vart nykter mer än två timmar eller nå. men ändå hahaha.
alla däckade väldigt tidigt tycker jag. jag erik och mikkis va vakna ett bra tag.
så när alla sov som grisar så badade vi (i mälaren, nytt rekord), lyckades få dit vakterna, blev lurade på säng. haha
skulle jag berätta allt vi har gjort skulle detta bli väldigt långt, men det var fredagen, nu ska jag äta har inte ätit något sen öl fläsfilen och det va två dagar sen, och har ätit lite makkaroner..
så skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0