:)

åkte till praktiken, fast jag egentligen inte orkade, men vafan nu är det bara två dagar kvar.
åkte sen ner till zetterlunds och köpte saker till helgen, vad jag ska klä ut mig till får ni se sen :)!
sen blev det vidare till snuthuset för att hämta ut mitt id kort, yei.
men såg typ ut som en död hamster, uch skämms ju lite. ska inte visa det för någon!!!
blev en busstur till vallby hem till min käre vän mikkis, men allt jag kan säga är att:
en kvarts busstur tog 50 minuter. stog vid ett väg bygge i 40 minuter, och det är inte allt .
vet ni vad jag gör efter hela 40 minuter? jo jag börjar gå och har min B uggs på mig.
först över en stor ''äng'' sen längs bil vägen, + att det spöregna typ..
när jag kommer så jag möter michaela jo vad händer då? BUSS JÄVELN ÅKER FÖRBI MIG!
blöt om fötterna går vi till ica, inhandla cola chips popcorn och ballonger!
har sen vart hemma hos mikkis och tagit det lungt, gjort mjöl ballonger, tortelini.
sen kom bergman hit och vi har bara kollat tv och ätit gott.
pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0