söndagsmys

gud vad dålig jag har blivit på att blogga, fast jag lovar att bli bättre så händer ingenting..
to busy man ;)

helgen har vart bra, inge festande för mig ! yei.
i fredags blev det snöbollskrig i en rondell sedan bastu och rulla sig i snön!
lördag blev mys hemma hos mig, gjorde i stort sett ingenting förutom en biltur och hämta min ''nyktra'' far.
vaknade upp och då var det fars dag, åt god mat och gav honom en plånka och hade på mig en t-shirt det stog världens bästa pappa på. ibland kan även jag vara söt.

sedan bestämde jag och mikkis att åka hem till henne. 
jag övningskörde, tog en tur förbi hovstalund, kyrkogården och tände ett ljus för min kära farfar och hälsade på gammelmormor <3<3
sedan åkte vi hem till mikkis och bytte om, tog bussen ner på stan och åt på gränden, mys och riktigt gott!
träffade erica en snabbis och träffade sedan arlen och sylvana, vi gick till musses och härjade, men kul hade vi :)!
nu är det mys hemma hos mikkis, vi sitter med varsin dator, coca cola och om jag orkar ställa mig upp har vi chips också !;) sov gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0