trevlig kväll m. mikk och grabbarna flum

tjenixen, idag har jag vart i skolan och åkte sedan hem och gjorde inte ett skit.
blev senare en dusch och övningskörning hem till mikkis, därifrån tog vi bussen till sebbe .
skulle kolla fotboll, men så mycket fotboll blev det dock inte, vi hade skit trevligt.
jag mikkis robin johan hampa och sebbe,de gav mig många roliga skratt !
så kul att träffa min käre vän robin igen som har vart i london nu under en tid, har saknat dig gosebjörn!
fick skjuts i en bil till vallby senare i en bil utan säten, men det gick ju också bra ;) haha
nu ska vi kolla på remeber me , hoppas den är så bra som alla säger!
puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0