the rest is still unwritten

drog faktiskt till med lite alkohol på lördagen, fast jag mådde som en apa från och till.
och på söndagen låg jag mikkis och jesper och bara dog i soffan.
skola blev det idag och det sög ju hästskit. gud vad jag har tröttnat på skolan. SPYR.
ingen motivering för fem öre, vill bara börja jobba och skaffa mig ett liv ! ! ! ! ! !
tog iallafall en fika på stan med sabina och sylvana.
och nu ligger jag hemma hos min käre vän, gissa vem?? haha michaela kanske. jes!
fick erbjudandet att förtära alkohol idag, men det går inte riktigt för sig .
ska nämligen jobba som värdar på gymnasiemässan.
men nu ska vi duscha och sen lägga oss i sängen och kolla film! yei
NATTINATT, alla 95or, see ya tomorow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0