saco mässan

började kolla på remeber me men somnade som en åsna.
vaknade med en stor klump i magen i morse, var skapligt nervös!
har jag berättat vad jag skulle göra?  tror inte jag har gjort det.

iallafall så möttes jag johanna sara och malin upp på skolan,
vi hade blivit utvalda till att vara guide på bussen till saco mässan..
har ni också vart på den ? vad tyckte ni?
-jag tyckte iallfall att det fanns mycket bra information och massa häftiga utomlands erbjudanden som jag blev sugen på.
träffade också bloggaren anagina som sprang runt som ''fjortis'' och filmade till något pogram hon ska göra.
hon verkar ha sån grym personlighet, jag diggar henne!
tog väll ett litet pic med henne, men det har johanna så det kommer väll också upp.
även om jag såg ut som ett an*l*ål..
skrattatack, jo det fick vi så det både räcker och blir över och jag kan ju lova att vi hördes på flera mils avstånd.
aja, rolig dag iallafall och blir nästa år med, men ett tips ta med er egen mat!
stog i kön till hamburgarna i 1 timme, höll på att d to the ie.

när jag kom hem till vässan igen så kom anton och hämtade mig så umgicks vi lite tills han skjutsade hem mig.
kul att träffa honom, förr va vi i stort sett varje dag men har blivit väldigt dåligt med det! tråkigt.
nu sitter jag hemma iallafall och fryser som ett as ..

har fått jätte ont i min hals..
min bäverfitta har jag på huvet, men har tagigt kort och allt men det står bara error när jag ska lägga in bilderna,
är jag så snygg så jag inte får visas, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0