lyx att vara sjuk

hellu alla hemmasittare som läser nu på kvällskvisten.
kan informera er om att min rygg snart går av i 2 delar.
jag och pappa lagade fläskfile inlindad i bacon, m. pommes å bea!

så gott såg det ut sist jag gjorde denna maträtt, men idag såg det tusen gånger godare ut.
fast hade dock ingen kamera att fota med.
kan lova att jag åt tills jag sprack, har bara legat och degat i soffan och kollat på happy gilmore apbra film.
med ett svagt av pappas ''dunka dunka'' från övervåningen, han som höll på att tagga till innan han skulle på party.
så nu har vi skjutsat honom på fiest och på hemvägen köpte vi :
julmust en veckorevyn och en ben&jerrys jamaican me crazy, blir en rikitg mys kväll för mig själv nu när farmor har gått och somnat och far e på party.
men det är skönt att vara sjuk ibland, då dom vuxna bryr sig lite extra och man blir ompysslad. hihi

aja ska väll gå och tycka synd om mig själv med denna goding!


pussilajnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0