lite alltmöjligt.

hänt lite allt möjligt på mitt lov.
middag hos mormor&morfar, sup, utklädnad, gustavsvik, myskvällar and so on!
everything with my baby michaela såklart!

i söndags sista dagen på lovet vaknar jag skapligt bakis hemma hos jesper,
mamma hämtar mig och säger ''det ser lite annorlunda ut hemma, bara så du vet''
oj vad hade hänt, nej mitt rum va väll tomt! hm
så hade emelie fått ett jätte fint rum på typ 0,004 kvm, oh cosy!
not, får inte plats med någonting i mitt rum, min säng tar typ upp alltihoppa.
innan hade jag bäddsoffa och massa annat som tyvär inte får vara en del av mig numera.
aja det får vänta på mig tills jag flyttar hemmifrån, till min alldeles egna lägenhet,
ingen förstår nog hur mycket jag verkligen längtar!

och igår åkte jag hem till jesper, sov kvar där, mys! 
vaknade typ 15 minuter innan jag började idag,och jag hann! yei duktiga jag.

och vad hände idag?
jo snöstormen drog in över lilla västerås när emelie står där med skor som det är hål i hälarna på och skinn jacka?!
eh skapligt kall, skapligt blöt, och skapligt arg!!!!!!!!

uch uch uch, måste ta och skaffa mig en vinterjacka, jag dör ju ute ! :(

från stan till enhagen med bil idag tog det cirka en timma?!
alla verkar vara chokade över att vintern har dragit in och typ:
eh va vinterdäck, jaha skulle dom vart på nu!?
smarthuvennnnnnnnn.

nu sitter jag iallafall och myser med tända ljus, utan smink och flottigt hår. fräch tjey.

Kommentarer
Postat av: *

hihi, man behöver inte vinterdäck ännu (;

2010-11-15 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0