HATAR verkligen VL ibland

ja, hur börjar min morgon då?
jag och mikkis stressar med bussen och är nära att komma lite försent, nej vad händer då?
vi står och väntar på bussen, i kanske 10 minuter och sen kommer den och kör förbi, KLOCKAN 8 på morgonen och det var SVINKALLT. så vi fick traska dit som vi kunde ha gjort från början.
ursäkta mitt språk MEN JÄVLA HORBUSS! kan ju säga att det var två riktigt tokiga blondiner !
fyfan vad sur jag blir.
jävla VL alltså, det är inte första gången heller? just därför jag blir så sne!
kan dom sparka sina äckelanställda som inte sköter sitt jobb eller?? 
15 minuter kan vara väldigt mycket i olika situationer, och kan säga att jag ska ringa och klaga !!!!!

aja att jobba på mässan gick bra, men är ganska trött i mina fötter nu kan jag be att få tala om !
blir att jobba imorgon också! ( : sedan blir det mys på kvällenrååå jao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0