fredagsmys



nu kommer emelies jobbiga sida fram igen!
har inte sovit bra alls inatt, när klockan ringer,  kommer jag knappt upp ur sängen.
nackspärr och rygg ont. äch tänker jag och går ner och gör frukost.
när jag ska äta kan jag knappt svälja.
och sedan känner att det gör ont i hela kroppen, febern är tillbaka. hm vet ni varför?`
det låter så töntigt, men varenda gång någon tand har växt upp får jag alltid feber.
och nu håller visdomstanden på igen, blä!

hatar att varenda gång jag blir dålig, så är det inte en sak utan typ tusen olika små saker!

aja ikväll blir det bara att vara hemma, helt körd.
jag och far ska laga mat och mysa :)
men till er som ska ut och parta ikväll. kör hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0