första advent

TJABBA TJENA HALLÅ VI SÄGER SÅ TJABBA TJENA HALLU.

trevligt har jag haft i borlänge, om ni nu undrade!
blev att förtära lite alkohol på lördags kvällen.
och idag har vi bara tagit det lungt, fick skjuts till västerås och bilresan innehöll,väldigt mycket cocacola och bråk om vem som skulle hålla i den, film godis musik och konstiga samtalsämnen!

nu sitter jag hemma hos michaela och vi har ätit knäckebröd med julskinka och senap!
det är ju trots allt första advent, och egentligen skulle jag mikkis och sara bakat i dag, vi har ju planer för alla andventsdagar, men vi kom till västerås lite sent så blev ingen bakning, men söta lilla rara marita har ju köpt lussebullar hihi, ibland är hon inte så tokig trots allt ;) haha nejdå!
blir iallafall att sova kvar här, är ni förvånade ? ..inte jag heller:)

gudars vad liten jag ser ut idag, typ som 12 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0