damp

jaha, dagen har rullat på. full fart eller stress hela tiden.
åt iallafall världens godaste frukost. hårdbröd med julskinka och senap ! mUMS
sprang sen vidare till skolan och kämpa gärnet, idrotten var skoj för en gångs skull.
åkte sedan med farmor och faster runt till massa olika affärer, fick mors julklapp inhandlad iallafall.
skönt att vara ute i god tid.
fort hem till far och packa, och jag har ju så jävla lätt för det, eh nej..
blev en pizza för omväxlingskull när mor hämtade mig också, haha känns som att jag äter puzza varje dag vafan...
anyway, nu har jag duschat, och tillochmed hunnit dra en dampattack.
hatar mitt rum och kommer aldrig bli nöjd, aldrig, jag får panik när allt är så litet, får inte ens in mina jävla väskor, och kan ju säga att det inte bara en jag har.
nej nu får jag hyper igen, vill bara flytta hemmifrån, och kunna ta mig som jag vill och bestämma själv.
kunde jag inte va född år 90 iställeT? då hade jag redan bott själv, jah vill flytta nu nu nu nu.

aja ska sova, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0