världsrekordet

åkte hem till min pappa idag, bakade lite hallonpaj.
sedan åt vi lite gott och åkte ner till stan för att kolla på världsrekordet vid skrapan.
vi stog väll där runt en och enhalv timme minst innan han väl satte fötterna på väggfan.
ingenting att se presic, helt otroligt att han klarade det. haha
enligt mig blev det ett riktigt bra fiasko, han tog några steg och åkte resten. skulle han inte springa?
nej men modigt gjort var det allt, fyfan och stå 100 meter upp i luften, uch får svindel bara jag tänker på det.
aja vi åkte hem och åt donken iallafall, bättre kunde det ju inte bli.
längtar tills på tisdag undra vad pappsen har hittat på åt sin underbara dotter?


bilder;

'
ranja frida jag och farmor

bjuder på den om man säger så!
kusin jag och pappa!

pappa och frida

jag sallu och frida

häftiga gänget!

kusin

coola kille.

snygg kille

skapligt trötta tjejer på väg hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0