.

god kväll.
sitter här ensam på mitt rum
jag har vart hemma hos mormor ett tag, hon klippte lite på mitt hår ..
eftersom det var så äcklgt slitet, ni kanske inte märker men jag tycker det är jätte kort. ush
menmen det växer väll ut snart.
börjar tio imorgon men kommer väll inte kunna sova inatt, är så van att sova brevid min älskling.
har inte sovit själv på hur länge som helst känns det som.
och det är drygt för jag får upp så mycket tankar när jag inte har någon omkring mig.

men wtf, vart är mitt hår BUHU. får fixa till mitt löshår !

du är inte min rädsla, du har inte min respekt, du finns inte i mitt liv, men än idag kommer jag ihåg som igår.
2år,+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0