tjolahoppsan

hejsanhoppsan.
känner att jag har blivit jätte dålig på att skriva, lite bloggtorka sådär och ser att läsarna blir lägra pga det.
men har inte riktigt tid att uppdatera hela tiden, jag har som sagt också ett liv :)
mycket plugg, pojke, vänner och varma soliga utedagar. så äre va.
känner att skolan tar en massa krafter, haha pluggar kanske inte sådär jätte mycket som det låter på mig.
men har aldrig pluggat så här mycket på min fritid förut i hela mitt liv, så känner mig rätt pluggis nu faktiskt.

gårdagen blev en trevlig solig dag med tjejerna på löga, sen drog jag dennis pontus och michaela till sjökrogen sen pictures. men blev trött så åkte hem till dennis och plugga åt och sov :) hihi

Kommentarer
Postat av: Dennis

Pictures? =) hihi sötnos. pitchers heter de :D

2010-05-19 @ 17:14:01
Postat av: emelie

äch, bara för att jag inte kan stava !

2010-05-19 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0