rip beatrice fredrikson!


det är helt sjukt att sånt här händer. hon hade hela livet framför sig..
och jag undrar satan vem den 16 åriga killen är, vem fan kan göra något sådant??
det visar sig säkert snart att vi känner honom eller något sånt. skulle ju inte bli förvånad.

grejen är att en kille jag och mina vänner umgicks med förut sitter inne nu för mord.
någonting man aldrig trodde att han var kapabel till. han var ju liksom som alla andra.
och sen nu en till ''mördare'' som är i min ålder. det är så obehagligt bara.
vem som helst kan alltså ha den där mörka sidan inom sig.
ska man bara för att man bråkar eller är avundsjuk på någon gå och döda den?
patetiska fega äckliga människor.

vart fan är sammhället på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0