prov

blev inge gå i spåret igår, så lat är jag !
idag har det vart underbart väder och serveringen gick bra för min del.
nu gör jag ingenting ska väll ta mig något litet att äta, inte så hungrig har ätit apmycket tidigare!
senare blir det förmodligen björnön med dennis pontus och antar elin också. vi får väll se hur det slutar.
sover hos dennis iallafall.  är jätte nervös inför imorgon, har ju livsmedelsprov.
ett som avgör om jag kasnke får ig ! eller har redan ig, men detta prov och ett till som jag ska göra nästa vecka är avgörande om jag får g eller ig på allt. måste klara båda.
har setat ute med min far och druckigt lite kaffe i solen, helt klart super mysigt.
hihi om två dagar blir det monstertruck . ska bli riktigt kul!

biljetterna.

en sommrig bild på min pumpor! puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0