hoppsan hejsan!

blev ingen bloggning igår, synd för er liksom!
nerå, men blev det skolan och jobbade jätte bra på matten - yey me!
gick efter skolan ner på stan, till skallberget sen hämtade pappa mig sista biten-
för jag är så lat och inte orkade gå till 55 därifrån hihi!
ja, blev mys hemma hos dennis, erica och fis kom förbi ett tag.
sen kom sabina och vi satt på balkongen och hade det trevligt!
blev så att vi skulle till bjurhovda på fest, men presic när vi cyklar in på bjurhovda området,
ja men då släcktes väll hela bjurhovda ner, strömavbrott. fint!
blev att åka till dennis sen och kolla lite cheach and chong - up in smoke.
den jag la upp här på bloggen för ganska längesen. för rolig.
somnade runt fem och min kära mor ringer och väcker mig elva.
tycker om henne sååå mycket :)!!
fint att min lilla pojk har tappat bort luren sin!

lite pics från igår, hade inga batterin så blev inte många ;
;
!
min pappi som ger mig skjuts.
han har köpt biljetter till monster truck på torsdag WIE!


nyfiken tjej, ingen aning om vem det är......


gosegris!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0