framnäs

hellllllllllo.
kan väll säga att det har vart en sjukt skön dag!
på varje lektion iskolan har vi legat ute i solen.
efter skolan gick jag sylvana sabina och mikkis till stan för att hämta bikini, jag skulle till optikern för man måste kolla sin syn när man ska köra bil vettni. inge fel på den. tur det!
blom kom och hämtade oss för vi orkade inte gå till framnäs.
la oss och sola tills vi tillslut vågade ut oss på bryggan, och nu var det så att jag fick bada först av alla.
inte min vilja kanske, blom drog tag i mig så båda åkte i, skönt var det väll inte.
men blev mitt första dopp iallafall. jag sylvana och arlen gick sen till stan, så nu är jag helt slut.
sitter hemma hos dennis och ska väll duscha snart, får väll se när han kommer hem.
ska upp tidigt imorgon, ush.
imorgon åker jag och dennis till hallsta på party hos elin nice!
aja har inte så mycket mer att säga förutom att jag hoppas på en lika skön dag imorgon. kyssn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0