fiesta

blev ett litet chilllparty hos sabina, alla var fulla och glada.
träffade sen dennis på stan och vi åkte hem till hans syster och körde en ''efterfest''
vatten för mig, ja tack!
vid halv fyra blev det en cykeltur hem till dennis, okej han skjutsade mig, men det var lite jobbigt att hålla i paraplyyt.

skulle på demostrationen idag, men blev en sov morgon istället.
jag skulle alltså inte demostrera utan bara dit och kika.
men nej, det hade tydligen vart fullt ös, hördes gott och väl när sabina gav mig ett samtal.

en sak jag bara undrar, hur fan kan man umgås med invandrare och sedan demostrera?
dubbelmoral till tusen eller? irriterande.

nu ska jag äta och ikväll ska jag till culturen. pusssssssssss

dennis söta katt fyller 1 år idag också, wihow grattis till honom!

sliten tjej.?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0